RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
VOLKSWAGEN - pakettiautot, kevyet hyötyjoneuvot - öljytilavuustaulukko
TURBOAHDIN

 

VOLKSWAGEN - öljytilavuustaulukko - Oil Capacities (liters)

 

Malli
Model
  Moottorin
tyyppi
Engine
type
  Vuosimalli
Year

  Moottorin
öljytilavuus
Engine
  Vaihteisto
manuaali
Gearbox
manual
  Vaihteisto
automaatti
Gearbox
automatic
  Vetopyörästö/
tasauspyörästö
Differential
                         
Caddy 1.4i, -1.6i   B   1997-   3.5   2        
Caddy 1.9 SD, -Pickup   D   1997-   4.5   2        
Caddy 1.9 SDi   D   1997-   4.5   2        
Golf 1.3   B   1984-92   3   2.2        
Golf 1.6 Diesel, Caddy   D   1984-97   3.5/4.5   2   3    
Golf 1.8   B   1992-97   4            
Golf 1.9 Diesel   D   1992-97   4.5            
LT Series: LT 2.3i   B   1997-   8.9   2        
LT Series: LT 2.5 SDi   D   1997-   7.8   2        
LT Series: LT 2.5 TDi   DT   1997-   7.8   2        
LT Series: LT 2.8 TDi   DT   1997-   7   2        
LT Series: LT 6 cyl. Diesel   D   1983-   7   3.5       1.8/2.4
LT Series: LT 6 cyl. Diesel Turbo   DT   1983-   7   3.5       1.8/2.4
LT Series: LT 6 cyl. Petrol   B   1983-   7   3.5       1.8/2.4
LT Series: XLT Mini-artic 2.8 TDi   DT   1997-   5.5   2        
Multivan 2.5i, -Synchro   B   1997-   5.5   2        
Multivan 2.8i VR6   B   1997-   5.5   2        
Multivan/Taxi 2.4 SD, -Synchro   D   1997-   5.5   2        
Multivan/Taxi 2.5 TDi, -Synchro   DT   1997-   5.5   2        
Polo   B   1986-91   3.5   2.2        
Polo 1.05   B   1991-94   3.5            
Taro 1.8   B   1990-92   3.5   2.2       1.8
Taro 2.2 4x4   B   1990-92   4   3.9       2.2
Taro 2.4 Diesel 4x4   D   1990-91   5.8   3.9       2.2
Transporter Type 2: 1.6   B   1979-82   3   3        
Transporter Type 2: 1.6 Diesel Turbo, -Syncro   DT   1985-91   4.5   4        
Transporter Type 2: 1.6, 1.7 Diesel, -Syncro   D   1981-90   4.5   4        
Transporter Type 2: 1.9, 2.1i, -Syncro   B   1979-90   4.5   3   6    
Transporter Type 2: 2.0   B   1979-91   3.5   3   6    
Transporter Type 4, -Razorback: 1.9 TD   DT   1996-   5   2        
Transporter Type 4, -Razorback: 2.0i   B   1996-   5   3        
Transporter Type 4, -Razorback: 2.4 SD   D   1996-   5.5   2        
Transporter Type 4, -Razorback: 2.5 TDi, -Auto, -Synchro   DT   1996-   5.5   2   3.5    
Transporter Type 4, -Razorback: 2.5i, -Auto, -Synchro   B   1996-   5.5   2   3.5    
Transporter Type 4: 2.0/2.5   B   1991-   5/5.5            
Transporter Type 4: 2.4 Diesel   D   1991-   5.5            

 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.