RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
DUCATI - moottoripyörät - öljytilavuustaulukko
TURBOAHDIN

 

DUCATI - öljytilavuustaulukko - Oil Capacities (liters)

 

Malli
Model
Vuosimalli
Year

Moottorin
öljytilavuus
Engine
Vaihteisto

Gearbox
Vetopyörästö/
tasauspyörästö
Differential
                 
1000DS Multistrada   2003-   3.5        
400 SS   1991-93   3.5        
500, 600 Pantah, 600 TL   1980-85   3.5        
600 SS   1994-98   3.5        
620 Sport   2002-   3.3        
650, 750 Indiana   1986-89   3.5        
748 Biposto   1995-99   3.5        
748 SP, 748SPS   1995-99   3.5        
748, 748S, 748R   1999-   3.8        
749 Dark   2004-   3.4        
749, 749s   2002-   3.4        
750 F1   1985-88   3.5        
750 F1 Montjuic, Laguna Seca   1986-87   4        
750 Paso, 750 Sport   1986-91   4        
800 Sport   2002-   3.3        
851   1988-91   3.5        
888 SP5   1992-93   3.5        
900 Mike Hailwood Replica   1979-85   5        
900 S2   1983-85   5        
900 SS   1989-91   3.5        
906 Paso, 907ie Paso   1989-94   3.5        
916 ST4   1998-   3.8        
916, 916SP, 916 Biposto   1994-01   4        
916SPS, 916SPS Fogarty   1997-   3.9        
944 ST2   1997-   3.4        
996 Biposto   1998-01   3.8        
996 ST4s, 996 ST4s ABS   2000-   3.8        
996R, 996S, 996SPS   1997-01   3.8        
998 Matrix   2004-   3.7        
998, 998R, 998S   2001-   3.7/3.8        
998S Bayliss, 998 Bostrom   2001-02   3.7/3.8        
998S FE   2004-   3.4        
999   2002-   3.7        
999s, 999R   2002-   3.7        
MH900 Evoluzione   2001-   3.9        
Monster 1000s ie   2002-   3.3        
Monster 400       3.1        
Monster 600   1994-01   3.1        
Monster 600 Dark   1997-01   3.1        
Monster 620ie, Monster 620 Dark   2001-   3.1        
Monster 620s ie   2001-   3.1        
Monster 750   1996-02   3.5        
Monster 750 Dark   1999-02   3.5        
Monster 750ie   1996-   3.3        
Monster 800s ie, Monster 800 Dark   2002-   3.3        
Monster 900ie   1993-   3.9        
Monster 916 S4   2000-   3.9        
Monster 916 S4 Fogarty   2001-02   3.8        
Monster S4R   2004-   3.4        
SS1000DS   2002-   3.5        
SS750   1991-   3.5        
SS750 Sport   1988-   3.3        
SS800   2002-   3.3        
SS900 Sport   2001-   3.9        
SS900, 900 SL, M900   1991-   3.5        
ST3   2004-   3.9        

 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.