RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
SUZUKI - moottoripyörät - öljytilavuustaulukko
TURBOAHDIN

 

SUZUKI - öljytilavuustaulukko - Oil Capacities (liters)

 

Malli
Model
Vuosimalli
Year

Moottorin
öljytilavuus
Engine
Vaihteisto

Gearbox
Vetopyörästö/
tasauspyörästö
Differential
                 
DL1000 V-STROM   2001-   2.9        
DR 125 SE   2000-   0.95        
DR 125, 125S   1982-94   0.9        
DR 250S, DR250SK1   1999-   1.9        
DR 350S   1991-99   1.9        
DR 600   1985-87   2.5        
DR 650, -RS, -SE   1991-97   2.2/2.4        
DR 750S, DR 800S   1988-92   2.7        
DR-Z400S   2001-   1.8        
DR-Z400SY   2000-   1.8        
GN 125   1993-   0.9        
GN 250F   1987-97   1.3        
GS 1000   1978-84   3.3        
GS 1100G   1982-84   3.3        
GS 125   1982-95   0.9        
GS 450E   1980-89   2.9        
GS 500E   1989-   2.9        
GS 550   1977-85   2.6        
GS 650G   1981-86   3.2        
GS 850G   1979-88   3.6        
GS125ES   2001-   1        
GSF 1200T/ST   1996-   3.5        
GSF 400   1991-95   2.8        
GSF 600, -S   1995-   3.5        
GSX 1000S   1981-85   3.8        
GSX 1100EF, GSX 1100E   1984-89   3.6        
GSX 1100F   1987-94   4.5        
GSX 1100G   1991-93   5        
GSX 1100S   1981-85   3.6        
GSX 250, GS 250T   1980-85   2.6        
GSX 400   1980-86   2.9        
GSX 550   1983-90   2.9        
GSX 600F   1988-97   3.8        
GSX 600FW   1998-   3.5        
GSX 750ES, /-S (E)   1983-89   3.8        
GSX 750F   1989-95   3.9        
GSX 750FW   1998-   3.5        
GSX 750W   1998-   3.5        
GSX R1000   2001-   3.3        
GSX R750W   1998-   2.8        
GSX-R1100   1989-92   4.2        
GSX-R1100   1986-88   3.7        
GSX-R1100W   1993-96   3.3        
GSX-R600   1997   2.8        
GSX-R750   1988-90   4.8        
GSX-R750   1990-91   3.4        
GSX-R750T   1996-97   2.8        
GSX-R750W   1992-96   3.3        
GSX1300R   1999-   3.5        
GSX1400   2001-   4.8        
GSXR 400   1987-88   3.3        
GSXR 750F   1986-88   5        
GZ 125 Marauder   1998-   1        
LS 650   1987-97   1.8        
RF 600R   1993-97   3.3        
RF 900RR   1994-99   3.3        
SV1000S   2003-   2.9        
SV650,- S   1999-   2.4        
TL 1000S   1997-   3.3        
TL1000R   1998-   3.3        
TU 250X   1997-00   1.4        
VL 1500LC   1998-   4.3        
VL125 Intruder   2001-   1.9        
VL1500 Intruder   2001-   4.3        
VL800 Intruder Volusia   2001-   3.4        
VS 1400   1987-99   5        
VS 600   1995-97   2.8        
VS 750GL (F), VS 800   1985-96   2.8        
VX 800   1990-94   2.8        
VZ 800 Marauder   1997-   2.1        
XF 650V/W/X/Y Freewind   1997-   2.4        
XN 85 Turbo   1983-86   3.5        

 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.