RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
BMW bränsleförbrukning
TURBOAHDIN

 

BMW

 

Malli
Polttoaineen kulutus
Ajoneuvon tekniset tiedot
 
Manuaali-
vaihteisto
Automaatti-
vaihteisto
Sylinterien
lukumäärä
Sylinterien
iskutilavuus
Teho
kW
316i Sedan
7,1
4
1 796
85
316i Touring
7,3
4
1 796
85
316ti Compaact
6,9
7,6
4
1 796
85
318ci Coupé
7,2
4
1 995
105
318i Sedan
7,2
8,1
4
1 995
105
318i Touring
7,4
8,2
4
1 995
105
318ti
7,2
4
1 995
105
320ci Cabriolet
9,4
9,8
6
2 171
125
320ci Coupé
8,9
9,4
6
2 171
125
320i Sedan
8,9
9,4
6
2 171
125
320i Touring
9,0
9,6
6
2 171
125
325ci Cabriolet
9,8
9,9
6
2 494
141
325ci Coupé
9,0
9,5
6
2 494
141
325i Sedan
9,0
9,5
6
2 494
141
325i Touring
9,2
9,7
6
2 494
141
325ti Compact
8,9
6
2 494
110
325ti Compact
9,5
6
2 494
141
325xi Sedan
9,6
6
2 494
141
325xi Touring
9,8
10,6
6
2 494
141
330ci Cabriolet
9,6
10,2
6
2 979
170
330ci Coupé
9,1
9,6
6
2 979
170
330i Sedan
9,1
9,6
6
2 979
170
330i Touring
9,3
10,2
6
2 979
170
330xi Sedan
9,6
10,3
6
2 979
170
330xi Touring
9,8
10,6
6
2 979
170
520i Sedan
9,0
9,9
6
2 171
125
520i Touring
9,5
10,1
6
2 171
125
525i Sedan
9,4
10,3
6
2 494
141
525i Touring
9,8
10,5
6
2 494
141
530i Sedan
9,5
10,7
6
2 979
170
530i Touring
9,9
10,9
6
2 979
170
735i
10,7
8
3 600
200
745i
10,9
8
4 398
245
Z3 3.0 Coupé
9,5
6
2 979
170
Z3 2.2 Roadster
9,2
9,6
6
2 171
125
Z3 3.0 Roadster
9,5
6
2 979
170
316i Sedan
7,9
9,0
4
1 895
77
Z3 1.9 Roadster
7,9
4
1 895
87
X5 3.0i
12,7
12,9
6
2 979
170
M3 Coupé
11,9
6
3 246
252
M3 Cabriolet
12,1
6
3 246
252
540i/A Sedan
12,3
8
4 398
210
540i/A Touring
12,8
8
4 398
210
X5 4.4i
13,9
8
4 398
210
X5 4.6is
14,9
8
4 619
255
M5 Sedan
14,4
8
4 941
294
Z8
14,9
8
4 941
294
520 d Sedan
5,9
6
1 951
100
520 d Touring
6,1
4
1 951
100
320 d Sedan
5,5
6
1 995
110
320 d Touring
5,7
4
1 995
110
320td
5,5
4
1 995
110
525 d Sedan
6,7
6
2 497
120
525 d Touring
7,0
8,2
6
2 497
120
330d Sedan
6,7
8,0
6
2 926
135
330d Touring
7,0
8,1
6
2 926
135
330xd Sedan
7,6
6
2 926
135
330xd Touring
7,8
8,9
6
2 926
135
530d Sedan
7,1
8,3
6
2 926
142
530d Touring
7,3
8,5
6
2 926
142
X5 3.0d
8,7
6
2 926
135

 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.