RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
Mercedes-Benz bränsleförbrukning (bensin)
TURBOAHDIN

 

Mercedes-Benz

 

Malli
Polttoaineen kulutus
Ajoneuvon tekniset tiedot
 
Manuaali-
vaihteisto
Automaatti-
vaihteisto
Sylinterien
lukumäärä
Sylinterien
iskutilavuus
Teho
kW
A140
7,1
7,5
4
1 397
60
A140 Lång
7,1
7,5
4
1 397
60
A160
7,2
7,7
4
1 598
75
A160 Lång
7,2
7,7
4
1 598
75
A190
7,7
7,9
4
1 898
92
A190 Lång
7,7
7,9
4
1 898
92
A210 Evolution
7,9
8,2
4
2 084
103
A210 Evolution Lång
7,9
8,2
4
2 084
103
C180
9,4
9,5
4
1 998
95
C180 Kombi
9,6
9,8
4
1 998
95
C180 Sportcoupé
9,4
9,5
4
1 998
95
C200 Komp Sportcoupé
9,5
9,7
4
1 998
120
C200 Kompr Kombi
9,8
9,9
4
1 998
120
C200 Kompressor
9,5
9,7
4
1 998
120
C230 Komp Sportcoupé
9,8
9,9
4
2 295
145
C240
10,7
11,1
6
2 597
125
C240 Kombi
11,2
11,6
6
2 597
125
C320
10,8
6
3 199
160
C320 Kombi
11,3
6
3 199
160
E200 Kompr Kombi
9,6
10,1
4
1 998
120
E240 + (W211)
10,3
10,9
6
2 597
130
E240 Kombi
11,4
11,8
6
2 597
125
E280 4MATIC Kombi
11,8
6
2 799
150
E280 Kombi
11,1
11,5
6
2 799
150
E320
9,9
6
3 199
165
E320 4MATIC Kombi
11,8
6
3 199
165
E320 Kombi
10,8
6
3 199
165
E430 4MATIC Kombi
12,7
8
4 266
205
E430 Kombi
11,7
8
4 266
205
E500
11,5
8
4 966
225
CLK200 Kompr Cabrio
9,6
9,7
4
1 998
120
CLK200 Kompressor
9,5
9,6
4
1 998
120
CLK230 Kompr Cabrio
9,9
9,9
4
2 295
145
CLK230 Kompressor
9,7
9,8
4
2 295
145
CLK320
10,4
6
3 199
160
CLK320 Cabrio
11,1
6
3 199
160
CLK430
11,6
8
4 266
205
CLK430 Cabrio
12,4
8
4 266
205
CLK55 AMG
12,0
8
5 439
255
SLK200 Kompressor
9,6
9,9
4
1 998
120
SLK230 Kompressor
10,1
9,8
4
2 295
145
SLK32 AMG
11,2
6
3 199
260
SLK320
11,4
10,6
6
3 199
160
C32 AMG
11,5
6
3 199
260
C32 AMG Kombi
11,9
6
3 199
260
S320
11,6
6
3 199
165
S320 Lång
11,6
6
3 199
165
S430
12,3
8
4 266
205
S430 Lång
12,3
8
4 266
205
S500
13,4
8
4 966
225
S500 Lång
12,5
8
4 966
225
S600 Lång
13,9
12
5 786
270
CL500
13,4
8
4 966
225
CL600
13,9
12
5 786
270
CL55 AMG
13,0
8
5 439
265
ML320
13,5
6
3 199
160
ML500
14,6
8
4 966
215
ML55 AMG
14,8
8
5 439
255
SL500
12,7
8
4 966
225
SL55 AMG
14,2
8
5 439
350
S55 AMG
13,0
8
5 439
265
S55 AMG Lång
13,0
8
5 439
265
Vaneo
7,8
4
1 598
60
Vaneo 1.6
8,0
8,3
4
1 598
75
Vaneo 1.9
8,2
8,5
4
1 898
92
G320 Cabrio
15,5
6
3 199-
158
G320 Station kort
15,5
6
3 199
158
G320 Station lång
15,5
6
3 199
158
G500 Cabrio
16,7
8
4 966
218
G500 Station kort
16,7
8
4 966
218
G500 Station lång
16,7
8
4 966
218

 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.