RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
Peugeot bränsleförbrukning (bensin)
TURBOAHDIN

 

Peugeot

 

Malli
Polttoaineen kulutus
Ajoneuvon tekniset tiedot
 
Manuaali-
vaihteisto
Automaatti-
vaihteisto
Sylinterien
lukumäärä
Sylinterien
iskutilavuus
Teho
kW
206 XR 1.1
6,2
4
1 124
44
206 XR Premium 1.4
6,3
4
1 360
55
206 XR Premium 1.4
6,3
4
1 360
55
206 XT 1.4
6,9
4
1 360
55
206 Roland Garros
6,4
4
1 587
80
206 XSi 1.6
6,8
4
1 587
80
206 XT 1.6
6,4
4
1 587
80
306 Montana 1.8 Kombi
8,4
4
1 762
81
307 XR 1.6
7,2
4
1 587
80
307 XT 1.6
7,2
4
1 587
80
307 XS 2.0 Premium
7,9
7,9
4
1 997
100
307 XT Premium 2.0
8,3
4
1 997
100
406 ST 2.0
8,3
4
1 997
100
406 ST 2.0 Kombi
8,4
4
1 997
100
406 ST 1.8
7,7
4
1 749
85
406 ST 1.8 Kombi
7,9
4
1 749
85
406 Coupé 3.0
10,4
6
2 946
152
406 ST 3.0 Sport
9,6
6
2 946
152
406 ST 3.0 Sport Kombi
9,8
6
2 946
152
406 SV 3.0 V6
7,5
6
2 946
152
406 SV 3.0 V6 Kombi
9,8
10,2
6
2 946
152
Partner Kombi 1.6
7,4
4
1 587
80
806 ST 2.0 16V (+ Tiptronic)
9,2
9,7
4
1 997
100
206 CC 1.6
7,0
7,7
4
1 587
80
307 XT 1.6
7,9
4
1 587
80
206 CC 2.0
8,0
4
1 997
100
206 GTI
7,7
4
1 997
100
307 XS 2.0
7,9
8,3
4
1 997
100
307 XS 2.0
7,9
8,3
4
1 997
100
307 XT Premium 2.0
7,9
4
1 997
100
406 ST 2.0
8,6
4
1 997
100
406 ST 2.0 Kombi
8,7
4
1 997
100
406 ST 2.0 Familiale
8,4
4
1 997
100
406 ST 2.2 Sport
8,8
4
2 230
116
406 ST 2.2 Sport Kombi
8,9
4
2 230
116
607 Ebony 2.2 (+ Tiptronic)
9,2
9,4
4
2 230
116
607 Ivory 2.2 (+ Tiptronic)
9,2
9,4
4
2 230
116
607 Titanium 2.2 (+ Tiptronic)
9,2
9,4
4
2 230
116
406 Coupé 3.0
10,0
6
2 946
152
406 SV 3.0 V6
10,2
6
2 946
152
607 Ebony 3.0 V6 (+ Tiptronic)
9,8
10,2
6
2 946
152
607 Ivory 3.0 V6 (+ Tiptronic)
9,8
10,2
6
2 946
152
607 Titanium 3.0 V6 (+ Tiptronic)
9,8
10,2
6
2 946
152
Boxer Minibuss 2.0 Bensin
12,8
4
1 998
80

 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.