RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
DODGE
TURBOAHDIN

 

DODGE - öljytilavuustaulukko - Oil Capacities (liters)

 

Malli
Model
  Moottorin
tyyppi
Engine
type
  Vuosimalli
Year

  Moottorin
öljytilavuus
Engine
  Vaihteisto
manuaali
Gearbox
manual
  Vaihteisto
automaatti
Gearbox
automatic
  Vetopyörästö/
tasauspyörästö
Differential
                         
Avenger, ES Coupe 2.0L I-4   B   1995-00   3,8   2   3,8    
Avenger, ES Coupe 2.5L V6   B   1995-00   3,8       3,8    
Intrepid R/T 3.5L V6   B   1999-   4,7       4/4,9   1
Intrepid, ES 3.2L V6   B   1999-   4,7       4,3/9,4   1
Intrepid, ES 3.3L V6   B   1993-98   4,3       4,3/9,4   0,9
Intrepid, ES, SE 2.7L V6   B   1999-   4,7       4,3/9,4   1
Intrepid, ES, Sport 3.5L V6   B   1993-98   4,7       4,3/9,4   0,9
Minivans: Caravan SE 2.4 L I-4   B   2001-   4,7       3,8-9,2   0,7
Minivans: Caravan/Grand Caravan 3.0L SE, LE, ES V6, -AWD   B   1996-00   4       3,8-8,6   1,9
Minivans: Caravan/Grand Caravan ES, EX 3.8L V6, -AWD   B   2001-   4       3,8-9,2   0,7
Minivans: Caravan/Grand Caravan SE, LE, ES 2.4L I-4, -AWD   B   1996-00   4,7       3,8-8,6   1,9
Minivans: Caravan/Grand Caravan SE, LE, ES, Sport 3.3L V6, -AWD   B   1996-00   4       3,8-8,6   1,9
Minivans: Caravan/Grand Caravan SE, LE, ES, Sport 3.8L V6, -AWD   B   1996-00   4       3,8-8,6   1,9
Minivans: Caravan/Grand Caravan SE, Sport, ES 3.3L V6   B   2001-   4       3,8-9,2   07
Neon ES, SE 2.0L I-4   B   2000-   4,3   2,4-2,7   3,8/8,1    
Neon R/T, ACR 2.0L I-4   B   2000-   4,3   2,4-2,7        
Neon, Highline, ES, Sport 2.0L I-4   B   1995-99   3,8   2,1   3,8    
Pickups: Ram 1500 ST, SLT, SLT+ 5.9L V8, -4x4   B   1999-   4,7       3,9-9,5   2,1-4,8
Pickups: Ram 1500 ST, WS 3.9L V6   B   1999-   4,2   2-4,5   3,9-9,5   2,1-4,5
Pickups: Ram 1500 WS, ST, SLT+ 5.2L V8, -4x4   B   1999-   4,7   2-4,5   3,9-9,5   2,1-4,8
Pickups: Ram 2500 ST, SLT, SLT+ 5.9L V8, -4x4   DT   1999-   10,4   2-4,5   3,9-9,5   2,1-4,5
Pickups: Ram 2500 ST, SLT, SLT+ 5.9L V8, -4x4   B   1999-   4,7   2-4,5   3,9-9,5   2,1-4,5
Pickups: Ram 3500 ST, SLT, SLT+ 8.0L V10, -4x4   B   1999-   6,6   2-4,5   3,9/9,5   2,1-4,5
Stratus Coupe SE 2.4L I-4   B   2001-   4,7       3,8/8,7    
Stratus, ES 2.4L I-4   B   1995-00   4,7       3,8/8,6    
Stratus, ES, SE 2.5L V6   B   1995-00   4,3       3,8/8,6    
SUVs: Durango SL, SLT 5.2L V8, -4WD   B   1997-00   4,2       3.8-13.3   2,1
SUVs: Durango SLT, RT 5.9L V8, -AWD   B   1997-   4,7       3.8-13.3   2,1
SUVs: Durango SLT, Sport 4.7L V8, -4WD   B   2000-   5,7       3.8-13.3   1.7-2.3
SUVs: Durango ST, SLT 3.9L V6, -4WD   B   1997-00   3,3       3.8-13.3   1.7-2.3
Viper GTS, RT/10, ACR 8.0L V10   B   1996-   9,5   3,8       1,4


 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.