RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
JAGUAR
TURBOAHDIN

 

JAGUAR - öljytilavuustaulukko - Oil Capacities (liters)

 

Malli
Model
  Moottorin
tyyppi
Engine
type
  Vuosimalli
Year

  Moottorin
öljytilavuus
Engine
  Vaihteisto
manuaali
Gearbox
manual
  Vaihteisto
automaatti
Gearbox
automatic
  Vetopyörästö/
tasauspyörästö
Differential
                         
S Type 2.5 V6, -Sport   B   2002-03   5,8   1,1   9,5   1,3
S Type 2.5 V6, -Sport   B   2003-   6,5   1,1   9,5   1,3
S Type 2.7D V6   DT   2004-   6,6   1,6   8,3   1,3
S Type 3.0 V6, -SE, -Sport   B   2003-   6,5   1,1   9,5   1,3
S Type 3.0 V6, SE, -Sport   B   1999-03   5.7/6.5   1,1   9,5   1.3/1.5
S Type 4.0 V8   B   1999-03   6       9   1,5
S Type 4.2 V8   B   2002-03   6       9,5   1,3
S Type 4.2 V8 Auto, -Sport   B   2003-   6       9,5   1,3
S Type 4.2 V8 R Auto   BS   2003-   6       10   1,3
Sovereign 4.0 V8   B   2000-   6/7       10   1,9
Sovereign 4.0 V8   B   1998-99   6       10   1,9
Sovereign HE, Daimler Double Six 5.3   B   1983-89   10       9,1   1,6
V12 5.3, Daimler Double Six 5.3   B   1990-93   10       9,1   1,6
X Type 2.0 V6, -Sport   B   2002-   5,8   1,9   8,8    
X Type 2.0D, -Sport   DT   2003-   6,2   1,9   8,8    
X Type 2.5 V6, -Sport   B   2001-   5,8   1,8   8,8   1,2
X Type 3.0 V6, -Sport   B   2001-   5,8   1,8   8,8   1,2
XJ 3.5 V8   B   2002-   6       9,5   1,3
XJ 4.2 V8   B   2002-   6       9,5   1,3
XJ 4.2 V8 Supercharged   BS   2002-   6       10   1,3
XJ12, Daimler Double Six 6.0   B   1993-94   10       7,3   1,6
XJ12, Daimler Double Six 6.0   B   1995-98   10       7,3   2,1
XJ6, Sovereign 2.9, 3.2/3.6, 3.6S, Daimler 3.6   B   1986-92   8   1,4   7.4/8   2,1
XJ6, Sovereign 3.2, 4.0, Daimler Six 4.0   B   1995-98   8   1,4   4-5   2,1
XJ6, Sovereign 3.4, 4.2 Daimler 4.2   B   1979-86   8.2/8.8   2   8   1,5
XJ6, Sovereign 4.0, 4.0S, Daimler 4.0   B   1992-94   8   1,4   4,5   2,1
XJ8 3.2 V8   B   1998-99   6       10   1,9
XJ8 3.2 V8   B   2000-   6/7       10   1,9
XJ8 3.2 V8 Sport   B   1998-99   6       10   1,9
XJ8 3.2 V8 Sport, -Executive   B   2000-   6/7       10   1,9
XJ8 4.0 V8, -Executive   B   2000-   6/7       10   1,9
XJ8 4.0 V8, -Executive   B   1998-99   6       10   1,9
XJR 3.6, 4.0   B   1988-94   8   1,4       1,6
XJR 4.0 I-6   BS   1995-98   8   1,4   7,3   2,1
XJR 4.0 V8   BS   1998-99   6       9,5   1,9
XJR 4.0 V8   BS   2000-   6/7       9,5   1,9
XJR 4.2 V8   B   2002-   6       10   1,3
XJR-S 5.3 V12, 6.0 V12   B   1988-93   10       9.1/7.3   1,6
XJS 3.6, XJ-SC 3.6, XJS 4.0   B   1983-94   8   1,4   8   1,6
XJS 4.0 I-6   B   1995-97   8   1,4   4-5   1,6
XJS 5.3 V12, 6.0 V12   B   1991-94   10       9.1/7.3   1,6
XJS 6.0 V12   B   1995-98   10       7,3   1,6
XJS HE V12, XJ-SC V12, -Le Mans   B   1984-91   10       9,1   1,6
XK 4.2 V8   B   2002-   7       9,5   1,9
XK 4.2 V8 Supercharged   BS   2002-   7       10   1,9
XK8 4.0 V8   B   2000-   6/7       10   1,8
XK8 4.0 V8   B   1996-99   6       10   1,8
XKR 4.0 V8   BS   1998-99   6       9,5   1,8
XKR 4.0 V8   BS   2000-   6/7       9,5   1,9


 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.