RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
SAAB
TURBOAHDIN

 

SAAB - öljytilavuustaulukko - Oil Capacities (liters)

 

Malli
Model
  Moottorin
tyyppi
Engine
type
  Vuosimalli
Year

  Moottorin
öljytilavuus
Engine
  Vaihteisto
manuaali
Gearbox
manual
  Vaihteisto
automaatti
Gearbox
automatic
  Vetopyörästö/
tasauspyörästö
Differential
                         
9-3 1.8i Sports (90kW)   B   2003-   5   1,6   3/7.2    
9-3 1.8t Sport, -Convertible (110kW)   BT   2002-   6   1,6   3/7.2    
9-3 2.0i, 2.3i   B   1998-02   4   1,8   3/7.2    
9-3 2.0i, Turbo   BT   1998-02   4   1,8   3/7.2    
9-3 2.0t, 2.0T Sport, -Convertible (129/155kW)   BT   2002-   6   1,8   3/7.2    
9-3 2.2TiD (85kW)   DT   1998-01   5,5   1,8   3/7.2    
9-3 2.2TiD (92kW)   DT   2001-03   5,5   1,8   3/7.2    
9-3 2.2TiD Sport (92kW)   DT   2002-   5,2   1,8   3/7.2    
9-3 2.3i Turbo   BT   1999-02   4.5/5   1,9   3/7.2    
9-3 Ecopower 2.0i   BT   1999-02   4.5/5   1,9   3/7.2    
9-5 2.0t (110kW)   BT   2003-   4   1,8   3/7.2    
9-5 2.0t (110kW)   BT   2001-03   4   2   3/7.2    
9-5 2.2TiD (88kW)   DT   2001-03   5,5   1,8   3/7.2    
9-5 2.2TiD (88kW)   DT   2003-   5,5   1,8   3/7.2    
9-5 2.3t (136kW)   BT   2001-03   4   2   3/7.2    
9-5 2.3t, 2.3T (136/162/184kW)   BT   2003-   4   1,8   3/7.2    
9-5 3.0 V6 TiD (130kW)   DT   2003-   6,8   1,8   3/7.2    
9-5 3.0t V6 (148kW)   BT   2001-03   4,5   1,8   3/7.2    
9-5 3.0TiD (130kW)   DT   2001-03   5,8   1,8   3/7.2    
9-5 Ecopower 2.0i   BT   1999-01   4.5/5   2   3/7.2    
9-5 Ecopower 2.3i   BT   1999-01   4.5/5   2   3/7.2    
9-5 Ecopower 3.0 V6   BT   1999-01   4.5/5   2   7.2/3    
9-5 Turbo 2.0, 2.3   BT   1997-01   4   1,8   7    
90   B   1999-   4.5/5   2   3/7.2    
90   B   1984-85   3,8   2.5/3        
900 2.0, 2.3   B   1993-98   4,3   1,8   7,2    
900 2.5 V6   B   1993-98   4,5   1,8   7,2    
900 Turbo   BT   1979-93   3.5-4   2.5/3   8    
900 Turbo 16V   BT   1984-93   4   3   8    
900, 900i, -16V   B   1979-93   3.5-4   2.5/3   8    
9000 (1985cc) Turbo, -16V   BT   1985-98   4,5   2,5   8,2    
9000 (1985cc), -16V   B   1986-98   4,5   2,5   8,2    
9000 16V (2290cc)   B   1990-98   4.3/5   2,5   8,2    
9000 3.0 V6 (2962cc)   B   1994-98   4,5   2,5   8,2    
9000 Turbo 16V (2290cc)   BT   1990-98   4.3/5   2,5   8,2    


 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.