RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
FIAT -lätt transportfordon
TURBOAHDIN

 

FIAT - öljytilavuustaulukko - Oil Capacities (liters)

 

Malli
Model
  Moottorin
tyyppi
Engine
type
  Vuosimalli
Year

  Moottorin
öljytilavuus
Engine
  Vaihteisto
manuaali
Gearbox
manual
  Vaihteisto
automaatti
Gearbox
automatic
  Vetopyörästö/
tasauspyörästö
Differential
                         
127 Fiorino (1049cc)   B   1979-88   3.7   2.4        
Cinquecento Van (899cc)   B   1995-   3.8   2.4        
Citivan Diesel (1697cc)   D   1989-91   4.3   3        
Citivan/Penny (1116cc)   B   1988-91   4.3   3        
Doblo 1.2 8V   B   2001-   2.8   2        
Doblo 1.3 Multijet   DT   2004-   3   2        
Doblo 1.6 16V   B   2001-   3.9   2        
Doblo 1.9 DS   D   2001-   4.3   2        
Doblo 1.9 JTD   DT   2001-   3.9   2        
Ducato (1998cc)   B   1994-02   5.1   2/2.5        
Ducato 2000   B   2002-   5   2.5        
Ducato 2000 JTD   DT   2002-   5.3   2.1        
Ducato 2300 JTD   DT   2002-   6.3   2        
Ducato 2800 JTD   DT   2002-   5.7   2        
Ducato Diesel, -Maxi (2445, 2499cc)   D   1984-91   5.6   1.5        
Ducato Diesel, -Turbo (1905)   D/DT   1998-02   6   2        
Ducato Diesel, -Turbo (1929cc)   D/DT   1987-94   5.6   1.5        
Ducato Diesel, -Turbo (1930cc)   D/DT   1994-97   4.6   2        
Ducato Diesel, -Turbo (2500cc)   D/DT   1991-94   5.6   1.5        
Ducato Diesel, -Turbo (2500cc)   D/DT   1994-97   6   2/2.5        
Ducato Turbo Diesel 4x4 (2445cc)   DT   1989-91   6.4   2.6        
Ducato Turbo Diesel 4x4 (2500cc)   DT   1991-94   5.6   1.5        
Ducato Turbo Diesel, -Maxi (2445cc)   DT   1987-91   5.6   1.5        
Ducato, -Maxi (1796, 1971cc)   B   1982-94   4.6   1.5        
Ducato, -Maxi Diesel, -Turbo 2.8   D/DT   1998-02   6.7   2.8        
Fiorino (1301cc)   B   1988-93   3.4   3        
Fiorino (1301cc)   B   1994-   3.1   3.1        
Fiorino (1372, 1581cc)   B   1994-   3.4   3.1        
Fiorino Diesel (1697cc)   D   1989-93   4.3   3        
Fiorino, - Pick-up Diesel (1697cc)   D   1994-97   4.7   3.1        
Fiorino, - Pick-up Diesel, -Turbo (1905)   D/DT   1998-   6   2        
Fiorino, - Pick-up Turbo Diesel (1698cc)   DT   1997-00   4.9   2        
Panda Diesel (1301cc)   D   1985-96       2.4        
Punto 1.2 (1242 cc)   B   2001-03   2.8   1.7        
Punto 1.2 8V (1242cc)   B   2003-   2.8   1.7        
Punto 1.3 Multijet (1248cc)   DT   2003-   3   2        
Punto 1.9D (1910 cc)   D   2001-03   4.3   2        
Punto Van (1108cc)   B   1996-01   3.5   2.4        
Punto Van Diesel (1698cc)   D   1996-01   4.9   2        
Scudo (1581cc)   B   1996-   3.6   1.9        
Scudo Diesel, -Turbo (1905cc)   D/DT   1996-99   5   1.9        
Scudo JTD 16V Turbo Diesel (1997cc)   DT   2000-   4   1.9        
Scudo JTD 8V Turbo Diesel (1997cc)   DT   1999-   4.5   1.9        
Uno Van (903cc)   B   1991-92   3.8   2.4        
Uno Van Diesel (1697cc)   D   1991-96   4.1   2.4        

 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.