RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
MERCEDES-BENZ - pakettiautot, kevyet hyötyjoneuvot - öljytilavuustaulukko
TURBOAHDIN

 

MERCEDES-BENZ - öljytilavuustaulukko - Oil Capacities (liters)

 

Malli
Model
  Moottorin
tyyppi
Engine
type
  Vuosimalli
Year

  Moottorin
öljytilavuus
Engine
  Vaihteisto
manuaali
Gearbox
manual
  Vaihteisto
automaatti
Gearbox
automatic
  Vetopyörästö/
tasauspyörästö
Differential
                         
Sprinter (T1N Transporters): 208 CDi (OM 611)   DT   2000-   8.5   1.8       1.5
Sprinter (T1N Transporters): 208D, 308D (OM 601)   D   1995-00   8.5   1.6   6.2   1.8
Sprinter (T1N Transporters): 211 CDi, 213CDi, 311 CDi (OM 611)   DT   2000-   8.5   2.2       1.5
Sprinter (T1N Transporters): 212D, 310D, 312D, 412D (OM 602LA)   DT   1995-00   8.5   2.2   6.2   1.8
Sprinter (T1N Transporters): 214 (M 111)   B   1995-   7.5   2.2       1.5
Sprinter (T1N Transporters): 216 CDi (OM 612)   DT   2000-   8.5   2.2       1.5
Sprinter (T1N Transporters): 308 CDi, 408 CDi (OM 611)   DT   2000-   8.5   1.8       1.8
Sprinter (T1N Transporters): 313 CDi, 411 CDi, 413 CDi (OM 611)   DT   2000-   8.5   2.2       1.8
Sprinter (T1N Transporters): 314, 414 (M 111)   B   1995-   7.5   2.2       1.8
Sprinter (T1N Transporters): 316 CDi, 416 CDi (OM 612)   DT   2000-   8.5   2.2       1.8
Transporters (T1): 207D, 307D, 407D (OM 616)   D   1977-90   6.5/7   1.3/2.3   7   1.4/1.8
Transporters (T1): 208D, 308D, 408D (OM 601)   D   1988-95   6.5   2.3   6.2   1.5/1.8
Transporters (T1): 210, 310, 410, 510 (M102)   B   1982-95   4.5   2.3   6.2/7   1.5/1.8
Transporters (T1): 210D, 310D, 410D (OM 602)   D   1990-95   7   2.3   6.2   1.5/1.8
Transporters (T2), - Euro2: 507D (OM 616)   D   1986-89   6.5   2.3   7   1.8
Transporters (T2), - Euro2: 508D (OM 601)   D   1989-97   6.5   2.3   6.2   1.6/3.7
Transporters (T2), - Euro2: 609D, 709D (OM 364)   D   1986-97   10   3.4   10   1.6/3.3
Transporters (T2), - Euro2: 611D (OM 364LA)
Motor DT
  DT   1996-97   10.5   5   8.5/15   3.7
Transporters (T2), - Euro2: 711D, 811D (OM 364A)   DT   1986-97   10.5   3.4   10   3.7
Transporters (T2), - Euro2: 814D/DA (OM 364LA)   DT   1988-97   10.5   5   8.5/15   3.7
Transporters: L406D, L407D (OM 615, OM 616)   D   1965-86   5/7   2/2.3   7   1.6
Transporters: L508D, L608D (OM 314)   D   1981-86   10   3.4   10   1.6/3.7
U Series 4x4s: U100L (OM 602)   D   1994-   9   6/7       2.5
U Series 4x4s: U110 (OM 364A)   DT   1993-   15   6/9.5       2.5
U Series 4x4s: U90 (OM 602)   D   1993-   9   6/7       2.5
Vario: 512D, 612D, 812D (OM602LA)   DT   1997-   9.5   3.2/9       1.5/3.7
Vario: 614D, 615D,814D, 815D,814DA, 815DA (OM904LA)   DT   1997-   15.8   3.2/9       1.5/3.7
Vito: 108 (OM601)   D   1997-99   9.5   1.8/2.2   4.4    
Vito: 108 CDi, 110 CDi, 112 CDi (OM 611)   DT   1999-   7.5   1.8   8.1    
Vito: 113, 114 (M111)   B   1997-   7.5   1.8/2.2   8.1    

 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.