RVS Technology
ALOITUSSIVU
KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA
MYYNTIEHDOT
SIVUSTON KARTTA
OTA YHTEYTTÄ
RVS – NÄIN SE TOIMII
MOOTTORINKÄSITTELY
Nelitahtimoottorin suojaus- ja kunnostuskäsittely
Ennaltaehkäisevä (suojaava) käsittely
Kaksitahtimoottori
VAIHTEISTONKÄSITTELY
Manuaalivaihteisto, taka-akseli, jakovaihteisto
Automaattivaihteisto
MP-ketjuöljy
OHJAUSTEHOSTIMEN KÄSITTELY
RUISKUTUSPUMPUN KÄSITTELY
ASEENKÄSITTELY
MOOTTORISAHA
RASVAT
TUOTTEET JA HINNAT
ASIAKKAAMME KERTOVAT
KOKEMUKSIA TEOLLISUUDESTA
LEHDISTÖ
TESTEJÄ
JÄLLEENMYYJÄT
Tilaa uutiskirje
Anna vinkki kaverille
Talleta suosikkeihin
 
 
TESTER
TURBOAHDIN

 

TESTIT

 
 
Maailman johtava autoalan testilaitos TÜV Süd Automotive GmbH ( http://www.tuev-sued.de/home_en ) testasi RVS Technology® tuotteet. Tutkimus vahvistaa sen, minkä RVS-teknologiaa käyttäneet jo tiesivät; suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology tuotteet ovat turvallisia käyttää ja ne pienentävät polttoaineen kulutusta ja päästöjä. Lue TÜV Südin testiraportti No.: 10-00053-UA-GBM-00 tästä!
Mietintö: TÜV SÜD Automotive nro: 10-00053-UA-GBM-00
 

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

 
 
Testi on tehnyt STOCKHOLMS MC VARUHUS AB
DYNOJET TEST Yamaha R1:n RVS-käsittelyn tulos

Maksimi moottoriteho on noussut RVS-käsittelyn seurauksena 8,7 hv (128,2 > 136,9)
Maksimi vääntömomentti on noussut RVS-käsittelyn seurauksena 6,6 Nm (98,0 > 104,6)
 

ELEKTRO-MASCHINEN-BAU Bogner GmbH & Co. KG

Elektro-Maschinen-Bau Bogner (2).pdf  ( 502 KB) saksaksi

Test på Audi A6 1,9TDI Aut. KM.: 402.000
http://www.rvs-tec.dk/pdf/rvs-test_audi_a6.pdf
Klicka på bilden, så får du se en större bild

RAUTARUUKKI
RVS Technology® test on a gear transmission. RAUTARUUKKI STEEL  ( 92 kB)

Summary
All the values of all the measuring quantities have deacreased compared to the initial values before the RVS treatment as can be seen in figures 1-6.
Visible changes began only to appear after the third treatment when the running hours between the treatments were increased. It seems, at least as far as it concerns this particular transmission, that the transmission has to be run after the treatment for over 48 hours before the changes in the measurement results were seen. After the first treatment the running period was apparently too short as there was not seen any clear change. After the second treatment all the measurement values increased and stayed on a high level during all the running period, appr. 24 hours. In this case the double dosing and/or too short running time may have had their influence on the values. The RVS specialists can perhaps give a more accurate explanation on this.

Klicka på bilden, så får du se en större bild Klicka på bilden, så får du se en större bild Klicka på bilden, så får du se en större bild

WEAR CHECK INTERNATIONAL
Öljytesti ( 151 kB)
Normaalisti kuorma-auton dieselmoottorin öljy vaihdetaan 30 tuhannen kilometrin välein. RVS-käsittelyn ansiosta öljyllä ajettiin 60 tuhatta kilometriä, ja sen kunto oli testin mukaan edelleen NORMAALI.

Vaasan ruotsinkielinen ammattikorkeakoulu
Kompressionsprov och cylinderläckagekontroll  ( kB 78)
Dynamometer Run Engine Power/Torque ( 40 kB)
Dynamometer Run Drive Wheel Power/Traction Force ( 40 kB)
Jämförelsediagram Engine Power/Torque & Drive Wheel Power/Traction Force ( 195 kB)
Klicka på bilden, så får du se en större bild

Klicka på bilden, så får du se en större bild
Klicka på bilden, så får du se en större bild
Klicka på bilden, så får du se en större bild
Teräspinta ennen RVS-käsittelyä.
Teräspinta RVS-käsittelyn aikana.
Teräspinta RVS-käsittelyn jälkeen.
 
Kuvat on otettu AFM-tekniikalla (Atomic Force Microscope) Waseda-yliopistossa Japanissa.

 

 

 

OSTOSKORI
      Ostoskori on tyhjä!
MAKSUTAPA
Osta turvallisesti rvs.fi-sivulla!

Approved by TÜV
TÜV SÜD Automotive
Report Nr: 10-00053-UA-GBM-00

MOOTTORIONGELMIA
Vähäinen tai epätasainen puristuspaine
Suuri öljynkulutus
Vähäinen öljynpaine
Moottorista kuuluva sivuääni
Hydrauliset venttiilinnostimet
Suuri polttoaineenkulutus
Pakokaasut, CO- ja HC-päästöt
Hoonausjäljet ja RVS-käsittely
Turboahdin
Lambda-anturi
VAIHTEISTO-ONGELMIA
Moottoripyörän märkäkytkin
SYÖTTÖPUMPPU
TRIBOKERAAMINEN PINTA – TEKNISIÄ TIETOJA
OSIEN KOKOJEN OPTIMOITUMINEN
POLTTOMOOTTORISSA TAPAHTUVAT TRIBOLOGISET REAKTIOT
ÖLJYMÄÄRÄTAULUKKO
POLTTOAINEENKULUTUSTAULUKKO
 
� Copyright 2009 - Oy RVS Technology Ltd.
 
Untitled Document Tanskalainen VeteranPosten: "RVS pitää mitä lupaa; puristuspaineet ylös 23-36 %." Lue testiartikkeli tästä!
rvs_olietilsatning.pdf

Tanskalainen MOTOR MAGASINET julkaisi numerossa 23/2009 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "Også godt för dieselpumper" - "Hyvää myös diesepumpuille." Lue MOTOR MAGASINET-lehden artikkeli tästä!>

Puolueeton TÜV testi todistaa, että "suojaavien ja kunnostavien ominaisuuksiensa lisäksi RVS Technology®-tuotteet pienentävät kulutusta ja CO₂-päästöjä". Tutustu testiin tästä! 

GTi Magazine kirjoittaa numerossa 11-12/2010 RVS-teknologiasta otsikolla: "SUOJAA ARVOKKAAT KOMPONENTIT". Lue artikkeli tästä!

V8 Magazine-lehdessä nro 10/2010 kirjoitettiin RVS Technology® tuotteista otsikolla: "AUTON ARVOKKAIMPIEN KOMPONENTTIEN SUOJAKSI". Lue juttu tästä!

Ammattirakentaja-lehden numerossa 5-6/2010 RVS Technology® tuotteista kirjoitettiin: "RVS-teknologian ydin on teknologian kyky tunnistaa mekanismien kulumis-ja vauriouhan alaisia kohteita niiden kitkapintojen tuottaman kitkalämpöenergian avulla ja sen kyky muokata(kunnostaa ja suojata) kyseisiä kitkapintoja". Lue artikkeli tästä!

Tekniikan Maailma julkaisi numerossa 3/2011 jutun RVS Technology® tuotteista otsikolla: "TÜV testasi RVS-tuotteet." Lehti kirjoittaa mm: "Puolueetonta tietoa jo muutaman vuoden markkinoillamme olleiden aineiden toimivuudesta dieselmoottorissa, vaihteistossa ja ruiskutuspumpussa saatiin syksyllä, kun saksalainen TÜV-testauslaitos testasi tuotteet." Lue TM:n artikkeli tästä!

RVS Technology® American Car Showssa 22-25.4.2011
RVS Technology® on esillä American Car Showssa kolmella osastolla, Pussy Power, Motor Sport halli, osasto nro 1e15:, Renault Tuning Club Finland/Tuning Studio, Tuning halli, osastol nro: 3E15 ja Show Car osastolla nro: 504.